tisdag 6 december 2016

Börjar om från början..

Ojj va längesedan de va jag bloggade.
Startade den här bloggen 2009 men har inte bloggat på typ 4 år.
Så idag raderade jag allt och började om från början.
Tror bloggandet kanske kan hjälpa mig att komma på fötter igen från min utbrändhet och ångest.
Just nu är jag sjukskriven pga som sagt utbrändhet och ångest.
Är inte lätt att få ihop vårat kaosiga liv.
Så kroppen sa bara stopp.
Att kämpa med ångest är verkligen inte lätt.
Att kliva upp på morgonen och att kliva utanför dörren är en stor prövning.
Men försöker hela tiden att övervinna ångesten ibland går det ibland inte.
Idag är en mindre bra dag.
Kroppen värker och ångesten trycker i bröstet.
Dylan är febrig och jätte gnällig har varit sen i söndags.
Mitt lilla toll har varit mer sjuk än frisk sen han började på förskolan i augusti.
Vi alla har varit mycket sjuka den här hösten.
Jag äter pencillin pga infektion i hörselgången samt spräckt trumhinna.
Har även ett sår på ögat som behandlas med olika salvor.
Som tur är läker iaf min opererade tå som den ska.
Mazon har äntligen somnat efter en krånglig förmiddag.
Esther är trött efter gårdagens tur till södran för röntgen på magen (blir så när man ska äta plast saker). Tror hon har fått ur sig allt nu iaf.
Bobby är iväg och åker skridskor med skolan idag.
Hoppas han kommer hem utan några skador.
Han brukar vara duktig på att komma hem med både blåmärken och skrapsår.
Nu vill Dylan gosa så ska passa på inna Mazon vaknar och Esther måste ut.

Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar