torsdag 8 december 2016

Fortsatt sjukskrivning.

Natten va som sagt hemsk.
Somnade vi 8 och vaknade vi 9:45 när syrran kom.
Missade spirometrin men han iaf till läkarbesöket.
Fick fortsatt sjukskrivning för min utbrändhet och ångest.
Fick remiss till ett litet team psykologer som är inriktade på deprimerade föräldrar.
Så det är jag tacksam för.
Dylan åt yoghurt imorse och drack lite vatten och fick behålla de.
Han åt även lite ost för en stund sen som också har stannat i magen.
Undrar va min lilla kille fått för virus :(
Nu har vi bäddat ut madrasser i vardagsrummet så vi kan ligga och mysa resten av dagen i den här sjukstugan.
Så Hitta Doris står på schemat.
Sen blir de väl Nicke Nyfiken igen.
Så nu tar jag mina grabbar och vovven så bäddar vi ner oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar