lördag 10 december 2016

En fartylld dag..

Igår kom min fantastiska vän Denise hit med sin dotter Molly för en hel helg hos oss.
Utan henne skulle jag inte klara mig <3
Vi köpte thai mat och massa godis och myste resten av kvällen.
Tyvärr gjorde Dylan ytterligare en kaskad spya.
Ringde till Annika och Bobbo för lite rådfrågning.
Dom tyckte jag skulle åka in idag eftersom han har hållt på i 4 dygn.
Men med positiv förbättring har han både ätit, druckit och sovit utan spyor idag.
Vi håller tummarna att de fortsätter så.
Esther fick åka till "storebror" Jack en stund så vi va startklara för att kunna åka in.
Men som sagt de behövdes inte så jag kunde hämta hem henne igen.
Dagen har även bjudit på både lussebullsbak och pepparkaksbak till morgondagens kursavslut.
Min fantastiska mamma har även varit på besök.
Nu avslutade vi kvällen med pizza och mys.
Även lite blodpuddings godis står i ugnen till morgondagens kurs.
Mums säger Esther.
Nu ska jag krypa ner hos mina fantastiska barn och ladda inför morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar